Помнете че, коректорът е компромисен вариант за премахване на дефекти и не гарантира 100% резултат. Професионалната авторепаратура в сервизни условия е сложен и скъп процес който, не може да бъде заменен а само наподобен.
1. Локализирайте мястото на ремонта
2. Подсушете и обезмаслете преди работа
3. Обработете с ръждопреубразовател или грунд ако виждате следи от корозия (ръжда)
4. Нанесете боята внимателно като се стараете да не излизате от контурите на засегнатата повърхност
5. След изсъхване на базовото покритие (боята), нанесете безцветен лак (пожелание)
6. Изсушете със сешоар или изчакайте около 30 минути, до пълното изсъхване на боята и лака
Внимание:Работете на закрито (когато е възможно) и при темперетура не по-малко от 10 градуса. Можете да използвате топъл въздух от сешоар или преносима печка, за да подпомогнете процеса на съхнене, като внимавате да не загреете прекомерно детайла, чрез използване на сешоара от прекалено близко разстояние.